martes, 12 de outubro de 2021

Verbas no ar

Agora si que rematei por completo toda a colección de libros editados por Biblos Clube de Lectores. Despois dos 50 números da súa colección e dos 7 que editaron do Premio Biblos-Pazos de Galicia para autores menores de 25 anos, xa non queda ningún máis. Este último titulouse "Verbas no ar", escrito por Iria Morgade, e publicado xa no 2011, tardei 10 anos en chegar a el.

É do 2011 e supostamente ten que ver cos movementos revolucionarios a nivel planetario que tiveron lugar naquel momento, como o 15M ou as primaveras árabes. Pero non fun quen de entender absolutamente nada da trama. Lin as case 200 páxinas e só me quedou claro que os personaxes principais se chamaban Andrade, Adaoha, Okenna, Vera e Xián (creo que non esquezo ningún importante). Intenteino pero non fun capaz de entender que relacións había entre eles e que historia contaba a novela. Ver coido que era neta de Andrade, e pouco máis pillei. E nin diso estou seguro.... así que me costaría bastante recomendar esta obra. Ao mellor está moi ben, pero eu non fun capaz de captalo.

Saúdos.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...