mércores, 30 de agosto de 2023

Feminismos

Para rematar este verán moi lector, acabo de ler un libriño breve que chegou á miña casa hai 4-5 anos, en circunstancias non moi claras (quero dicir, penso que non o merquei, senón que me chegou doutro xeito, pero non lembro como). Titúlase "Feminismos. A historia cóntana as vencedoras" e foi escrito por Anna Figueiredo.

É breve, non é moi exhaustivo, vai só aos contidos básicos, sobre todo de evolución histórica. Como eu son máis exhaustivo e me gusta a análise máis detallada dos movementos complexos, como o feminismo, gustoume menos que un que lin hai varios anos, coordinado por María Reimóndez (entre outras autoras). Pero vaia, que tampouco estivo mal, sempre se aprende algo.

Básicamente a estrutura é:
- Primeira onda do feminismo
- Segunda onda do feminismo
- Terceira onda do feminismo
- Seguro que estabades esperando pola Cuarta onda do feminismo, pero como esa non se sabe se xa chegou ou non, analiza a historia do feminismo en Galicia.

Neste vídeo aparece a autora do libro lendo un poema que ela reivindica como exemplo perfecto do feminismo de Rosalía de Castro.

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...