martes, 16 de agosto de 2022

Ricardo Carvalho Calero. Coraçom de terra

Aí sigo lendo cómic en galego, pero non é que me dea moita presa. Este merqueino no "stand" de Demo Editorial no Salón do Cómic Viñetas dende o Atlántico do ano 2021 (ou sexa, hai xusto un ano). Debo recoñececer que decidín lelo porque o bo colega Manel Cráneo, o xefe de Demo Editorial, me botou unha mini-bronca (máis ou menos merecida) por non telo lido aínda. Así que me puxen, que me levou só un par de horas (hai que recoñecer que o cómic consúmese axiña).

"Coraçom de terra" é un cómic que conta a densa e azarosa vida de Ricardo Carvalho Calero. Como este eminente profesor e intelectual foi, nos últimos anos da súa vida, un dos principais defensores do reintegracionismo, esta obra utiliza principalmente esta norma gráfica do galego universal.

O debuxo está bastante ben, pero é en branco e negro (a min sempre me chama máis a atención en cor, que lle imos facer). E a vida deste persoeiro deu para tanto que resulta moi ameno seguirlle a pista a través destes debuxos. Moi curioso o feito de identificar a Ricardo cunha verruga ou lunar moi grande que tiña na meixela esquerda.

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...