xoves, 8 de decembro de 2022

Culturgal 2022

Dende que abrín este novo blog (leva xa algo máis de dous anos) non puidera ir ao Culturgal, por mor da pandemia. Foi unha grande alegría poder volver, para min sempre é un dos días máis felices do ano, estando con xente da que admiro o seu traballo e que me fai gozar moito. Pero o caso é que acabo de decatarme que non teño unha sección específica no blog para este tipo de eventos, basicamente porque este é o único ao que asisto. Así que vouno meter en "Exposicións", non é moi axeitado pero tampouco me parece moi de recibo crear unha sección para meter aí un evento cada ano.

En canto á Feira, pois máis ou menos o de sempre, pero había un comentario xeral de que o peso do sector editorial crecera. Eu máis ben penso que o que decreceu foi o peso dos outros sectores. Botei en falta sobre todo o musical. En anos anteriores había un posto moi grande de Inquedanzas Sonoras, e sempre había postos máis pequenos dalgunhas produtoras, grupos, etc., pero este ano non había nada. E tampouco vin moitas cousas novidosas que me sorprenderan moito. Pero esperemos que nos vindeiros anos volva coller a forza que tivo.

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...