domingo, 17 de marzo de 2024

Resoando no pasado

Debe ser a terceira vez que vexo actuar a este portento de Sarria, que fai soar calquera cousa, por arcaica ou pouco sofisticada que pareza, que poida asemellarse a un instumento de vento. Pero nesta ocasión a proposta chegou por unha vía pouco convencional. Eu estou moi atento a todo o que pasa na miña cidade a nivel cultural, pero hai determinados auditorios, como o que ten Abanca no seu soto dos Cantóns, aos que non é nada doado seguirlle a pista. Aí tocou Abraham Cupeiro nesta ocasión, e eu puiden ir porque a uns colegas lles sobrou unha entrada.

Nesta ocasión vin o seu espectáculo "Resoando no pasado", unha especie de concerto didáctico, no que está el só no escenario, e vai tocando un bo feixe de obxectos e instrumentos de vento variados, explicando un pouco da súa historia e características físicas e técnicas. Obviamente, resulta fascinante, polo seu virtuosismo e polo curioso dalgúns experimentos sonoros.

Agora mesmo non lembro en que consistíu o primeiro concerto que lle vin no Teatro Colón, só lembro que impresionaba verlle tocar o "carnyx" (se non sabedes o que é, a documentarse). Si sei que o segundo foi hai ano e medio (ou menos), que o fixo acompañado da Orquestra Gaos, e no que presentou o seu disco "Panxea", no que tocaba instrumentos de vento de todo o mundo. Foi fantástico e á saída merquei o disco sen discusión, que gozada!!

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...