domingo, 19 de xuño de 2022

A coartada

Eu vin esta obra na axenda cultural da cidade na que vivo, e non me chamou demasiado a atención, pero a unha amiga miña pareceulle que era boa idea ir vela, e alá fomos. Despois de asistir, penso que tiña razón eu, e a miña amiga estivo de acordo, pero agora xa está. Pero vaia, tampouco estivo mal.

"A coartada" é unha obra de teatro protagonizada por María Castro (a única que está no escenario todo o tempo), Dani Muriel e Miguel Hermoso (non chegan nunca a coincidir os tres, cada un deles está con María por separado na súa parte da obra). O director é Bernabé Rico e a autora é unha tal Christy Hall, guionista e directora de cine estadounidense da que non oíra falar.

A trama parece tratar dunha muller que se divorciou do seu marido e que, por algunha razón, perdeu a custodia da súa filla en común, e quere recuperala como sexa. Está ensaiando co seu mellor amigo a declaración ante o xuíz sobre a última vez que viu ao seu marido, porque polo visto, iso terá importancia e daralle máis posibilidades de recuperar a custodia da súa filla. Na segunda parte da obra, vese ese último encontro co seu marido, que tampouco parece demasiado cheo de tensión nin mala relación.

E ata aquí podo ler. Como a obra segue de xira (supoño) non vou desvelar un par de detalles que se descubren no último minuto da obra e que cambian totalmente o sentido do que acabas de ver previamente (no voso caso, ler).

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...