xoves, 25 de marzo de 2021

Arraianos

Nos últimos días, de forma algo menos intensa da que a min me gustaría, conseguín ler o libro de relatos "Arraianos" de Xosé Luís Méndez Ferrín. Escribiu esta obra en 1991.

Son dez relatos ambientados na Raia entre Galicia e Portugal. Como en todos os libros de relatos, hainos mellores e peores. Seguramente o que máis me gustou foi o primeiro, "Lobosandaus", que seguramente tamén é o máis longo. Pero é que mantén moi ben a tensión dramática, e vai contando a historia a través de cartas dun xeito moi interesante.

Hai outros que tamén están bastante ben, pero hai outros que me deixaron bastante indiferente, e algún non me gustou nada. Pero xa digo, iso é habitual nos libros de relatos, é moi difícil atopar unha regularidade.

Chamoume a atención que, en todos ou case todos os relatos, se fai referencia ao monte Penagache, que debe ser o monte máis alto da comarca de Celanova, cerca de Quintela de Leirado. Hai xa bastantes anos eu subín andando a este monte. Fíxome certa ilusión ver como o nomeaba o autor tantas veces, debe ser un bo punto de referencia nesa zona.

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...