domingo, 15 de outubro de 2023

O libro dos trens

Hai uns anos merquei un libro que traía relatos ambientados en trens escritos por autores e autoras galegas. O tren é o medio de transporte que máis me gusta, e pensei que de aí podían saír un feixe de relatos interesantes. E como sempre nestes casos, nos libros de relatos, hai un pouco de todo. Algúns que me gustaron, e moito, outros que non tanto. Foi editado por Galaxia no ano 2019. E mira ti por onde que atopei en Youtube o vídeo da presentación na librería Cartabón de Vigo, uns días antes de que chegara o confinamento de 2020.

A lista de relatos e autores é a seguinte:
- "Unha semana á espera de Godot" de Ana Cabaleiro
- "Santiago-Guixar" de Anna R. Figueiredo
- "Boxcar Blues" de Antonio Piñeiro
- "Unha dirección dous sentidos" de Arantza Portabales
- "Gringa" de Daniel Asorey
- "O funeral partido de Xoana Acosta" de Diego Giráldez
- "Meghalaya" de Iria Collazo López
- "A besta" de María Alonso Alonso
- "O chucuchú de Rapariz" de Miguel Anxo Fernández
- "Asalto ao tren da Portela" de Víctor F. Freixanes

O que máis me gustou foi o de Diego Giráldez, e tamén o de Arantza Portabales, e non me desagradaron nada varios que estaban ambientados noutros países, como a India ou México (aínda me atrae algo o exotismo).

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...