sábado, 30 de outubro de 2021

A fera da miña nena

A pesar de ser esta película moi famosa, eu non a vira enteira ata agora, só me soaban algunhas das esceas. Semella que, agora, e se cadra no momento da súa rodaxe, presentábana como "a mellor comedia da historia", comentario que me parece máis que esaxerado. Polo que parece, na estrea foi un absoluto fracaso comercial, tanto que provocou que lle cancelaran ao seu director contratos que xa tiña asinados.

Foi rodada en 1938 baixo a dirección de Howard Hawks, para lucimento das dúas estrelas, Cary Grant e Katherine Hepburn. Estas dúas superestrelas fixeron tres películas máis, entre elas a (para min infumable) "Historias de Philadelphia". Os secundarios non me parecen moi reseñables.

Traducir o título ao galego dende o español "La fiera de mi niña" non me resultou agradable, pero acabo de comprobar que o título é moi controvertido. En Arxentina decidiron chamala "La adorable revoltosa" poñendo o foco no papel de Hepburn. Eu pensaba que o título español tamén facía referencia a iso, pero despois de ver a película, xa non me queda tan claro. E o máis chocante é o título orixinal, que é "Bringing up my baby", que podería traducirse como "Sacando o tema do meu amor", pero que resulta aínda máis confuso se temos en conta que "Baby" é o nome que recibe un manso leopardo que está coidando a actriz da película, de aí pode vir o de "la fiera de mi niña" (supoño).

David é un paleontólogo que ten montado un museo de dinosaurios, vai casar cunha muller gris e aburrida que se dedica á mesma profesión, e están moi desexosos de que unha millonaria lles faga unha fantástica doazón para o seu museo.

O día antes da voda intenta concertar unha entrevista coa millonaria para convencela da doazón, pero para a súa desgraza, acaba coñecendo á súa sobriña Susan (sen el saber o lazo de parentesco ata algo despois). Susan é unha muller caprichosa e atolada que non fai máis que tonterías, pero que ademais acaba de namorar de David e vai facer todo o posible para atraelo.

Susan acaba de recibir un agasallo do seu irmán, que se atopa de safari por África. É un manso leopardo chamado Baby. Pero realmente o agasallo é para a súa tía, a millonaria, pero tampouco o saben ata despois. Por se non chegara con iso, nese mesmo intre e moi cerca de alí, un leopardo "de verdade" ataca ao seu domador na actuación dun circo, e deciden desfacerse del. Os encargados de transportalo pérdense, e preguntan xusto na casa onde está o outro leopardo, que casualmente escapara da súa gaiola debido a un descoido. Confúndese os dous leopardos, e uns quedan co máis salvaxe pensando que era o manso, que anda libre paseando polo bosque.

Como non podía ser doutro xeito, acábase aclarando o enigma, e a millonario acaba facendo a doazón ao museo, sobre todo pola insistencia de Susan. Que eu lembre, non se sabe nada máis da voda de David, nin con quen é.

Saúdos.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

O xabaril branco

Seguimos avanzando na Biblioteca Galega 120 da Voz de Galicia, e chegamos ao volume 109 da colección. Eu xuraría que este xa o lin hai anos,...